30 listopada 2016

Aktualizacja- 30.11.2016r.

Witam :3

Dzisiaj koniec listopada... Yeaaah! xD 
Co oznacza... Że nie licząc dzisiejszego dnia, do moich urodzin zostało uwaga... 12 dni o-o

Szybko minęło od początku roku... Pamiętam jakby wczoraj był jeszcze 27 listopada (co z tego, że to było 3 dni temu... xD).


Ale nieee, nie o tym gadamy...! Dzisiaj jest środa, czyli.. Nie, nie będę powtarzać tej gadki, którą... Piszę? Którą piszę co post... Nie xD


Dzisiaj do gry została dodana rzecz, której wyczekiwali wszyscy (prawdopodobnie) gracze sso. Mianowicie chodzi o... TAK! O NOWĄ STAJNIĘ!

*Przerwa na reklamę*
Ja cię, już 15 aktualizacji... Dość szybko idzie xD

*Koniec reklamy*


Wracając do aktualizacji- zaczynamy, yo B)



1. Nowe stajnie!
W końcu mamy dostęp do nowych stajni, tym razem można pomieścić tam więcej koni, niż jak dotąd było- 10. Do starych stajni dostępu niestety już nie będziemy mieli, chyba, że Zespół wymyśli taki dzień, w którym powraca wszystko, co było dawniej (no okay, może nie dzień, a tydzień, bo to za dużo roboty xD). W sumie... Niezły pomysł? :)
Stajnię możemy rozbudowywać trzy razy, jak to wygląda jest napisane na stronie gry, o tutaj... Liiiink xD Klik!
Rozbudowa stajni jest dostępna od 5 poziomu i nie potrzeba do tego Star Ridera. Jest to dość drogie, bo za 2 boksy płacimy 249 sc... Niezła cena xD.
Tutaj macie zdjęcie ze strony sso. Piękna stajnia, która na początku przypominała mi Minecrafta, ale ćsiiiii xD
Nowe, wyremontowane stajnie, specjalnie dla Ciebie!


2. Powrót koni z Wyspy Koni!
Od teraz możemy wysyłać i sprowadzać konie z Wyspy ZA DARMO! Jejku, ile ja od początku gry wydałam Sc i Sj na to, żeby wysłać tam konia xD Czasem, żeby nie płacić Sc musiałam iść do roboty, czego na co dzień nie robiłam B)


3. Czas na Święta w Jorvik!
Pamiętacie zeszłoroczne zadania świąteczne? Mnie się podobały... W tym roku chyba raczej nie dam rady ich zrobić, ale cóż... Do następnego roku :) Zadania zaczynają się u Steve'a, zróbcie je przed tym, zanim zaczniecie robić te od Radnego ze Srebrnej Polany... :)


4. Sklepy świąteczne!
Pamiętam, jak rok temu kupowałam co mogłam w sklepie świątecznym. Teraz mi się przypomniało, jak to ja.. Leni Goldblanket jako osoba z około 3 poziomem postaci ... Rysowała świąteczny sklep w białym bloku rysunkowym :') Uwielbiałam ten widok- śnieg, mały pomocnik sprzedawczyni... Uhh... 

*Ile % ...? - 42, dość szybko dzisiaj to idzie, dziwne...*


5. Mikołaj wrócił do miasta!
Mikołaj znów pojawił się w Jarlaheim- jak co roku :) Ta gra z reniferami, ja cię... xD Za niektóre ze świątecznych zadań otrzymujemy Fragmenty Świąteczne oraz Życzenia Świąteczne, za które możemy otrzymać fajne nagrody... Pamiętam jak to dostałam chyba 5 lub 6 razy te same okulary, czy sweter... xD


6. Nowe wyposażenie dla koni i Targ Koni!
W Jorvik City Plaza dostępny jest nowy sprzęt dla koni, na zdjęciu wygląda to świetnie! Może dodam to do listy "Rzeczy do kupienia"? B)
Zobaczymy, może znajdą się też nowe westernowe zestawy...? *-*
Targ Koni zawitał do Srebrnej Polany, więc biegnij... Znaczy jedź i pomóż Ferdinandowi i Eddie :)


Koniec xD

Zastanawiam się, ile razy napisałam w tym poście wyraz "Pamiętam" oraz jego odmiany... Boję się liczyć xD Ale dobra, poświęcę się :)

4... czyli chyba nie tak źle... hmm? :3

Moja ocena aktualizacji?
Moja ocena to...
9,5/10
~ Aktualizacja świetna! Chyba jest to jedna z moich ulubionych aktualizacji, jakie zostały dodane od samego początku. Czegoś jednak mi zabrakło, jednak czego... Hmmm, czuję, że czegoś dla mnie zabrakło... Nie wiem :|
Jednak jak wspomniałam wcześniej- aktualizacja bardzo mi się podobała, po prostu "ideolo" B)


No cóż... To chyba na tyle... Staram się wymyślać nowe rodzaje postów, aby móc jakoś zastąpić poniedziałkową sesję oraz sobotnie podsumowanie tygodnia, bo "nie mając dostępu do gry" nie da się podsumować tygodnia używając tylko środowej aktualizacji!

"nie mając dostępu do gry"- mam dostęp do gry, ale ciągnie mnie tam 2-7 fps, czyli bardzo mało, jedynie w centrum handlowym w sklepach mam około 20-30, a czasem dojdzie do 40...

~ Cud ♥


No i to chyba na tyle... Drugi raz to piszę, ale spk... 

No więc... Do "zobaczenia" :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz