24 grudnia 2016

Życzenia :)

Hay, cześć :)

Wiem, że od dawna już nie pisałam... Jednak nie niszczmy świątecznej atmosfery...! Wdrapałam się na laptopa -nowego!- i mam nadzieję, że gra zainstaluje się szybko :). Zobaczymy czy lagi mnie nie pożrą i najwyżej zagram przez pół godzinki :) W końcu są święta!

Moja świąteczna kolacja została skonsumowana już... Jakąś godzinę temu. Wszystko posprzątane, choć świąteczny nastrój wciąż panuje w moim mieszkaniu :). Może napiszę dla was post typu "Co dostałam na święta" lub "Moje świąteczne prezenty"? Co sądzicie o takim poście?


Wracając do tematu- przygotowałam dla was życzenia świąteczne... Tak, ja wiem, kiedy złożyć życzenia, nieprawdaż? xD

*pobrać tego bandicama, czy nie?*


No więc teraz bardziej na poważnie...


Nie jestem dobra w składaniu życzeń, jednak...


Życzę wam wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku. Również tego, aby wasze plany się udały, marzenia spełniły, i żebyście mieli wielu przyjaciół- oczywiście tych dobrych.

Życzy Leni Goldblanket/Oliwia ♥

No a tutaj macie odkopane zdjęcie, chyba z walentynek :3



Tak jak napisałam wcześniej- nie potrafię składać życzeń. Jedynie w szkole na urodziny życzę przyjaciółkom "Fajnego boya, dużo papai"... A pewnej osobie w klasie na klasowej wigilii w tym roku życzyłam "Żebyś w końcu kupił/a to sushi". Tak więc... Nic dodać, nic ująć! Najlepsze życzenia ever xD.


Jestem w trakcie przygotowywania postu podsumowującego ten rok. Spróbuję wstawić go mniej więcej w sylwestra, oczywiście przed północą :)

* 49% instalacji, a potem będzie aktu... Sóper*


No i chyba tym akcentem się z wami żegnam w święta :)

Jeszcze raz życzę wam wesołych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz