21 września 2017

#X. Wielki powrót Leni Goldblanket_tłumaczenia_wszystko

Cześć!

Wiem, że bardzo długo nie pisałam, bo od dwudziestego ósmego grudnia (tak, spojrzałam). Pewnie większość z Was (o ile ktoś jeszcze tu jest), nie pamięta już, kim była/jest Leni Goldblanket. Otóż, ic mi, Oliwia, potocznie nazywana w szkole "Agresywnym Cukrem" (ze względu na uderzanie ludzi zeszytem od fizyki i jasną cerę).

Ale wracając do tego bloga, Star Stable, jak i innych spraw związanych właśnie z tym...

Przez ostatni czas gra znowu mi nie działała. Teraz właśnie instaluje się od nowa... Pewnie poczekam jeszcze trochę, bo naprawdę bardzo wolno to idzie.

Jak wiele się zmieniło?

Oj, wiele~

Jeśli ktoś widział na moim kanale "najnowszy filmik" (czytaj: ostatni), dowiedział się, że spełniłam swój plan dotyczący "maratonu kupowania koni". Filmik nagrałam wspólnie z Marybą Martyną, było to mniej-więcej trzydziestego grudnia.

W sumie, zapomniałam zaktualizować zakładki o moich koniach...

W sumie, zapomniałam częściowo o blogu, skupiając się na nauce, a całe wakacje spędzając albo na rysowaniu, albo na spaniu, albo na leżeniu i oglądaniu pewnego programu z wróżbitami i polewce z Martyną... /nie podam tytułu, bo to jakieś prawa autorskie, pies wie, co...

Konie, które kupiłam:
- kuc islandzki- Winterghost
- sportowy koń fryzyjski- Pearlpearl (tak, ambitnie XD)
- mustang- Darkheart
- koń fryzyjski- Wolfbelle
- koń lipicański- Wildphantom.


Czyli, w sumie, kupiłam pięć koni! Wydałam około 3-4 tysięcy Star Coins, ale raczej nie żałuję, bo planuję znów zawitać do Star Stable :)


------ YEY, ZAINSTALOWAŁO SIĘ! ------

... wracając...

Postanowiłam już się nie tłumaczyć, jak to próbowałam poprawić oceny na koniec roku szkolnego, bo tłumaczenia tutaj nie mają już sensu. /Ale mam pasek xD
Pozostaje mi już tylko Was przeprosić za tak długą nieobecność (o ile ktoś nadal tu jest i z nadzieją wchodzi na tego bloga).

Mam nadzieję, że od teraz blog będzie prosperować już normalnie, a przynajmniej postaram się o uzupełnienie wszystkiego do końca września. Od października postaram się ogarnąć jakiś plan wstawiania postów, a gdy już go ułożę, zostanie on tu gdzieś dodany :)

Tak właściwie, do bierzmowania wezmę sobie imię Nadzieja... Brawo... Moja mama chciała mnie tak nazwać. Ładne imię :) Takie HOOOOŁP xD

Ale Hope ładnie brzmi XD

Wracając, znowu...

Siedzę właśnie na YouTube i uświadamiam sobie, co ja zrobiłam z listą lubianych filmów...

/ "DNA" MV / "Ssaihanuweol" Suga / 140503 Agust D / Serendipity Violin Cover 

No, czy ja znajdę już choć jeden nie-k-popowy filmik w ulubieńcach? XD

I w taki sposób, na pozycji czternastej- Rihanna "Work". BRAWO B)

/Paramba, sam k-pop jest w moim laptopie, jak i telefonie... XD


W sumie, chyba zakończę już ten post... Znów będę przyzwyczajać się do pisania na blogu, to będzie ciekawe :)

Teraz sobie uświadomiłam, że miałam całe wolne wakacje, a ja teraz zaczęłam się uczyć koreańskiego. Ej, serio, lubię uczyć się języków xD


No, to zrobię też nowe loga, zacznę podpisywać się może...

/Komornik Kumamonek (dręczę tym Martynę XD)...

// Zaczęło się od pseudonimu "Kumamonek", a Martyna przeczytała "Komornik" ♥

Dobra, nie będę już zabierać Ci czasu :) Mam nadzieję, że "zobaczymy się" w następnym poście!


/Komornik Kumamonek


PS Jak mi się teraz chce śmiać ^-^

2 komentarze:

  1. First of all I want to say excellent blog! I had a quick question in which I'd like to ask if you do not mind.
    I was curious to know how you center yourself
    and clear your mind before writing. I have had a difficult time clearing
    my mind in getting my ideas out. I do take pleasure
    in writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes tend to be lost simply just trying to figure out how to begin. Any recommendations or tips?
    Thank you!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. First, thank you so much for your opinion! I am glad that somebody likes it and I was trying so much to do it all as good as I could. I appreciate every opinion.

      Actually, me starting a post was always so chaotic. I could write few sentences and then my words were getting better. I was writing everything, what I wanted to. At the end I was reading it all and changing everything, what sounded wrong/strange.

      I don't actually have any tips, it just depends on a day, I think. I probably always spent similar time to you, while starting writing posts, because of wondering.
      My inspiration was everything around me. It is still like it, and I think it's one of the most beautiful things.

      And definitely my basic tip is just:
      - to write everything and read it all for few times at the end, then correct.

      And I am answering so long time ago (yeah, about 1,5 year later, OmO), but Blogger thought your comment is a spam.

      Thank you for your opinion!

      /Leni Goldblanket.

      Usuń