28 grudnia 2016

Aktualizacja- 28.12.2016r.

Witajcie w dzisiejszym poście o aktualizacji... :)

*miło, że kupiłam psc, ale nie ma double xD*

Okay, nie będę przedłużać, bo tak... xD


1. Czas na świętowanie Nowego Roku!
Dostępne są już do kupienia fajerwerki i nowe okazyjne stroje :3 Jak sóper dóper ♥
Trzeba by kupić na zapas xD najgorsze jest to, że nie da się schować żadnej fajerwerki do szafy :c


2. Nowe wyposażenie dla koni!
W Jorvik City Plaza pojawił się nowy sprzęt. Przeglądając na Fb posty w pewnej grupie co kilka postów widziałam coś typu "Ktoś już zauważył? <3 <3" a poniżej znajdowało się zdjęcie tego czapraka w kolorze niebieskim. Był też ten sam, tylko prawdziwy z Fair Play.
Nowe rzeczy dla Waszych ulubieńców!



3. Święta trwają dalej!
Wciąż można zrobić świąteczne zadania. Natomiast Mikołaj nadal jest w Jarlaheim, czeka, aż wymienisz świąteczne życzenia :)


4. Targ Koni!
Targ Koni jest gotowy do przyjęcia Ciebie, jak i innych ludzi (XD) na swojej posesji xD



No cóż, na dzisiaj to tyle... Macie może pomysły na jakieś posty? Jeśli tak, to proooszę, napiszcie w komentarzu jeśli chcecie, bo ja sama pomysłów nie mam :/


No cóż #2...
Życzę wam Szczęśliwego Nowego Roku i aby Wasze plany się spełniły :)





6 komentarzy:

  1. Jejkuuu! Jaki cudowny blog :0
    Jest taki wciągający dlaczego tu nikt nie zagląda? Jest przeuroczyyyyy!!!! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ough Goddess! Dziękuję bardzo ♥ Nie sądziłam, że wgl jeszcze ktoś to czyta xD. Znowu mam problemy z sso i nie mam jak postów wstawiać :/ Do tego problemy z netem na nowym laptopie... Fatum jakieś, kurde XD

      Pozdrawiam ♥
      /Leni

      Usuń
  2. super :D wszystkiego naj na nowy rok ^^ ogólnie połamania wszystkich pięciu nóg, przeciwności jedynek w szkole i dużo zabawy :D (niekoniecznie tej rozsądnej B) a co do aktu to dla mnie takie troszkę nudy xD czekam na coś duuużeeego ^^ (ale żal nie mogę skomentować reszty postów :/ net zdycha, ale co się dziwić jestem na wyjeździe)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 <3 Miłego wyjazdu (o ile nie piszę za późno :D)

      /Leni

      Usuń
  3. aham i takie tradycyjne pytanie, kiedy następny post ? •.•

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ymm, postaram się napisać go jutro, chociaż będę musiała uczyć się na wos :/ jak nie jutro, to w czwartek. Oczywiście aktualizacja i jeszcze jeden post :3

      Usuń